středa 9. března 2011

Jaro v Haloji aneb tropický ráj se nekoná

Tak se zase po nějaké té odmlce ozývám... Je tu trošku smutno v Hanoji. Počasí stojí za starou belu - kdo by to byl řekl, že jaro je tu tak otravné, téměř stejné jako doma! Je tu lezavo, a zima... 15°C. Už pomalu zase čas někam vyrazit.

Přijeli Míša s Honzou, přesytili se neustále tepající a troubící Hanoje a dneska ráno se tranzitkem přesunuli do Halongu. Chudáci to taky s počasím moc nevyhráli. Já ale pořád doufám a myslím, mimo Hanoj bude počasí určitě lepší.

Ladunka nám včera večer odjela a momentálně se s největší pravděpodobností vznáší někde nad Čínou/Sibiří???. Pořád jsem doufala, že si to rozmyslí a letenku za poplatek 3000 Kč přesune minimálně na červenec. To se bohužel nekonalo a tak jí tam máte jako na koni kolem 6 hodiny odpolední... pokud správně počítám.
Téměř měsíc trvající absence slunečního svitu na mě začala postupně doléhat a dnes (možná i proto, že je nás tu o jednoho méně) jsem pocítila lehký záchvat trudomyslnosti. Asi se teda napcu vitaminem C, udělám si třezalkový čaj a začtu se do nějaké knížky.

Nahrála jsem nějaké fotky na Flickr, velice, velice prošlé staré filmy ještě z Prahy, vyvolané tady v Hanoji a předpokládám, že to jsou poslední filmy, které místní lab viděla.

Želva byla chycena a podle plánu transportována a "želví" ostrůvek, ale během transportu prohryzala sitě a pláchla. To se soudruhům zase něco vyvedlo... dokonce o tom informují i NY times.


1 komentář:

blabiq řekl(a)...

Mne se tak stejska!
Ta zelva, to je zase povedena akce..